Przeczytaj Porady dla ogłoszeniodawców jak dodać skuteczny wpis do bazy noclegowej


Na co zwrócić uwagę przy dodawaniu ogłoszenia? Aby ogłoszenie było zachęcające dla użytkownika (potencjalnego poszukiwacza naszej oferty wczasowej), musi ono się wyróżniać niebanalnym tekstem. Już na samym początku dodawania wpisu do bazy noclegowej powinniśmy wysilić się trochę przy konstrukcji tytułu ponieważ to pierwsze, oprócz zdjęcia, co zobaczy internauta przeglądający oferty noclegowe.


Jak dobrze napisać tytuł ogłoszenia czyli zachęcający do kliknięcia nagłówek?

Nagłówek powinien być krótki i zwięzły ale też zawierający najważniejsze atuty obiektu oraz jeśli to możliwe frazę kluczową, na przykład tytuł wpisu: "U Arlety" będzie mniej atrakcyjny niż: "Pokoje gościnne blisko morza - U Arlety" lub "U Arlety - Domki 50m od plaży" lub "U Arlety - Apartamenty z widokiem na morze". W tytułach nie powinno się stosować wykrzykników ani innych znaków specjalnych, ponieważ może to zostać potraktowane jako agresywna forma reklamy bardzo nielubiana przez internautów. Może też spowodować nieprawidłowe wyświetlanie się wpisu. Lepiej więc zastanowić się chwilę i wymyślić oryginalny, zachęcający do kliknięcia tytuł.


Jak skonstruować atrakcyjną treść ogłoszenia?

Treść ogłoszenia noclegowego jest równie ważna, jeśli nie ważniejsza, co jego tytuł. Przecież to właśnie odpowiednio atrakcyjne przedstawienie oferty będzie miało największy wpływ na jej wybór. Niestety najczęstrzym błędem popełnianym przez dodających ogłoszenie jest kopiowanie treści swoich wpisów umieszczonych w innych serwisach noclegowych. Wynika to zazwyczaj z braku pomysłu lub czasu na stworzenie unikalnego opisu. Najczęściej ten sam tekst umieszczony jest również na oficjalnej stronie internetowej obiektu. To ogromny błąd gdyż wyszukiwarka Google jest "bardzo wyczulona" na takie kopiowanie tekstu i w efekcie zamiast poprawić pozycję strony może ją jeszcze osłabić. Zasada jest taka, że im więcej unikalnych opisów tym lepiej. Warto więc znaleźć chwilę aby dobrze skonstruować treść ponieważ atrakcyjny tekst, wyróżniający się na tle innych w dużym stopniu przyczynić się może do wyboru właśnie Państwa oferty noclegowej. Tak jak tytuł więc, również i opis powinien zawierać najważniejsze atuty obiektu / oferty / promocji, najlepiej wyrażone frazami kluczowymi. Nie może on zawierać jednak zbyt dużo fraz kluczowych, wystarczą 2, 3 na treść ogłoszenia.


Długość wpisu?

Długość naszego ogłoszenia noclegowego powinna być taka aby internauta czytający wpis uzyskał jak najdokładniejszy wgląd w ofertę. Zależy to więc przede wszystkim od samej oferty, od tego czy jest to oferta noclegów w kwaterach prywatnych czy w hotelu.
Tu trzeba podejść do tematu indywidualnie. Należy pamiętać jednak, że treść nie może być zbyt krótka, niestety często się zdarza,
że opisy mają tylko 2 linijki, z których nic nie wynika. Nie może też być zbyt długa ponieważ gość odwiedzający profil naszego obiektu może się zniechęcić na starcie, po prostu z braku chęci wczytywania się w długi opis. Najlepiej zawrzeć w tekście najważniejsze informacje by zachęcić klienta. Więcej może się dowiedzieć po przez kontakt emailowy, telefoniczny lub przechodząc na podaną oficjalną stronę obiektu.